Призначений для дітей віком 5-12 років.
Antifog — внутрішне покриття окулярів, яке захищає скло від запотівання. Після плавання окуляри рекомендовано ополоснути чистою водою та дати їм висохнути перед тим, як покласти у футляр. Не витирайте окуляри хустинками і не торкайтеся їх, оскільки Ви можете пошкодити Antifog покриття, і окуляри почнуть запотівати.
УФ-фільтр поглинає шкідливі UVA та UVB промені, які можуть призвести до пошкодження зору. Окуляри з ультрафіолетовим фільтром підходять як для плавання на відкритій воді, так і для використання у басейні.
Окуляри мають широкий кут огляду, що дає можливість охопити більшу площу та краще спостерігати за довкіллям. Ідеальні для плавців на відкритій воді або триатлоні.
Окуляри мають подвійну пряжку. Цей тип пряжки розроблений як одна довга резинка, яка двічі огинає окуляри. Перевагою є те, що такі окуляри краще тримаються на голові, оскільки одна пряжка може бути вище, а інша — нижче, або кожну пряжку можна відрегулювати за потребою. Великою перевагою таких пряжок є те, що у випадку розриву, її можна легко замінити новою.
Окуляри мають гнучкий носовий елемент. Цей тип перемички не можна відрегулювати. Це означає, що окуляри з’єднані міцно, однак гнучка перемичка дуже м’яка і гарно прилягає до обличчя плавця. Крім того, вона не загубиться і не послабиться.
Розроблено як унісекс.
параметр | опис |
---|---|
Матеріал |
Полікарбонат
силікон Термопластична гума |
Вік | 5-12 років |
Лінзи |
Antifog
Ультрафіолетовий фільтр Широкий кут огляду |
Пряжка | Подвійний |
Носовий зажим | Гнучкий |
Стать | Унісекс |
Колір |
Рожевий
Синій Рожевий |
Бренд Arena був створений у 1973 році як підрозділ Adidas France. Через декілька років він підкорив світовий ринок і став одним з лідерів у галузі виробництва знарядь для плавання, особливо купальників та окулярів. Arena має власну команду елітних спортсменів, які перевіряють якість використаних матеріалів та технологій. Завдяки високому технологічному рівню компанія поступово презентує плавцям-аматорам та учасникам змагань купальні костюми з нових матеріалів.
більшеПотрібно обрати варіант